loading...
کلبه عاشقی
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
خدایا... 0 127 kolbeasheghi
هوش سیاه بازدید : 33 چهارشنبه 09 مهر 1393 نظرات (0)

 

حظه‌ های با تو بودن … از عمرم حساب نمی شوند

 
از آخرتم حساب می شوند ، از بهشت . . .
 

■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■   سایت کلبه عاشقی  ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 
روزهاست از سقف لحظه هایم یاد تو می چکد
 
اگر باران بند بیاید از این خانه می روم . . .
 

■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■   سایت کلبه عاشقی  ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 
اگه نهایت دوست داشتن در قطره ی باران است
 
من دریا را تقدیمت میکنم . . ....
 
  بعد از گذشت ِاین همه سال عاشقم هنوز
 
هر چند اگر نمانده مجال عاشقم هنوز
 
در آرزوی بوسه ای از آن لبم، ببین!
 
با این همه امید محال عاشقم هنوز
 

■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■   سایت کلبه عاشقی  ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

                                                                          
آینده هرگز اتفاق نمی افتد ، بلکه ساخته می شود . . .
 

■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■   سایت کلبه عاشقی  ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 
هر وقت داشتی یه آدمـــــی رو تو ذهنت بـــزرگ می کردی
 
جا واســـه پشیمونی هم بذار . . .
 
 

■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■   سایت کلبه عاشقی  ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 
گوارای من! آه ای شعر ناب من! سلام ای عشق!
 
به جام شوکران من، شراب من! سلام، ای عشق!
 
«چرا هستم؟» سوال بی جوابم بود از هستی
 
تو دادی، با سلام خود، جواب من، سلام، ای عشق!
 

■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■   سایت کلبه عاشقی  ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 
من که با حرف ها ی تو
 
رام نمی شوم
 
تو که با حرف های من
 
آرام نمی شوی
 
سکوت کنیم
 
بیش از این کلمات را آشفته نکنیم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 116
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 211
  • بازدید کلی : 212,743