loading...
کلبه عاشقی
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
خدایا... 0 127 kolbeasheghi
هوش سیاه بازدید : 151 دوشنبه 03 آذر 1393 نظرات (0)

love_is_a_decisionWwW.Kamyab.Ir_

اره درسته از یه جایی به بعد ادم دوست نداره همه چی درست بشه…

فقط دلش میخواد همه چی تموم بشه…

تموم…!!

.

.

.

امشب گریه میکنم …به یاد تمام آن چیزی که خواستی و بودم…

که خواستم و نبودی…امشب…!به پاس تمام تحقیر هایی که به خاطرت شنیدم و هنوز شکست نخوردم…

امشب به یاد تو به یاد دل عاشقم…به یاد طعم تلخ دوست داشتن گریه میکنم…

 

.

.

.

بعضی ها روباید از تو رویاهات بکشی بیرون …

محکم بغلش کنی…

بعد آروم در گوشش بگی:آخه تو چرا نیستی لا مصب!!!

این روز ها با درد هام رفیق فاب شده ام…

شب ها لحاف تنهاییم پر میشه از دردم…دور کمرم حلقه میکنه دستاشو…

در آغوش میکشه این جسم بی جون رو…نترس!خوشبختم باهاش عزیزم…

.

.

.

خسته که میشوم سرم را بین دستانم میگیرم و اینقدر تکرارت میکنم تا بالا بیارم!!

من انتقام زجر تمام لجظه های بی تو بودن رو بالاخره از خودم میگیرم…

.

.

.

اگه میخوای حال کسی رو بفمی ازش نپرس حالت خوبه؟

چون دروغ میگه…

هدفنشو دربیار ببین چی گوش میده!!

.

.

.

من رای میدهم…به کسی که قول دهد…تمام خیابان های این شهرو خاطره های تلخش رو برایم عوض کند…

.

.

.

کوچه ها را بلد شده ام…خیابانها را…مغازه ها را…

رنگ های چراغ راهنما را…جدول ضرب را…

ودیگر راه مدرسه ام را گم نمیکنم…

اماااا هنوز گاهی میان آدم ها گم میشوم…

آدم ها را خوب بلد نیستم!!!!

.

.

.

دیگه بریدم به مولا…

یه گوشه دنج …یه نقطه… یه عالمه بغض…

یه دنیا حرف…یه دل شکسته…وبی نهایت خاطره…

کافی است اینها برای جوان مرگ شدنم!

در دنیا خواستار ۳چیز باش:

۱-گل برای یک روز

۲-ستاره برای یک شب

۳-دوستی برای یک عمر

.

.

.

داشتم توی یه جاده راه میرفتم که چشمم خورد به یه تابلو که روش نوشته بود:دوست داشتن دل میخواد نه دلیل

ازته دل دوستت دارم بدون هیچ دلیل

.

.

.

بابا چجوری بگم دیگه؟؟

کاغذتم:احساساتتو روم بنویس.عصبانیتت روم خط خطی کن

اشکاتو بامن پاک کن

حتی اگه سردت شد منو بسوزون

فقط دورم نریز!!
.

.

.

یه روز اومد بهم گفت من رو بیشتر دوست داری یا دنیا رو؟؟من بهش گفتم دنیا رو!

اون رفت و هیچوقت برنگشت اما نفهمید اون همه دنیای منه!!

.

.

.

دلم زندانی عشق است

به دار قلب خاموشت بدان تا لحظه اخر نخواهم کرد فراموشت

.

.

.

بهت نمیگم تو دلمی چون دلم پر از غمه!بهت نمیگم تو گلمی چون عمر گل کمه!

بهت نمیگم تو چشممی چون برات خیلی کمه!بهت میگمتو اونی که تو دنیا مثله تو کمه!

.

.

.

دوست داشتنت جرمه کدامین گناهم است؟؟که هر شب در چشمانم مینویسد…خواب بی خواب…

.

.

.

خجالتی بگم خواطرتو میخوام!

لوتی بگم :میخوامت!

سوسولی بگم:عزیزم عاشقتم!

ولی خیلی ساده میگم دوستت دارم!

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 116
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 87
  • بازدید ماه : 90
  • بازدید سال : 278
  • بازدید کلی : 212,810