loading...
کلبه عاشقی
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
خدایا... 0 127 kolbeasheghi
هوش سیاه بازدید : 133 سه شنبه 27 آبان 1393 نظرات (0)

اس ام اس بوسه

چــِــه خــُــوبْ مـــيــــشُــــدْ تـُـــو هــَــمــــيــــنْ رُوزآ ...
 
خــــُــدآ مــــيــُــومــَــدُ وُ بـــُـو سـَـــمْ مــــيــــكـَـــرْدُ و
 
بــَــعْــــدْ مــــيــــگــُــفْــــتْ:
 
ايــــن چــَــنـْـــدْ وَقـْـــتْ دآشْــــتـَـــمْ بــــآهــــآت شـُـــوخــــي مــــيــــكــَــرْدَمْ...
 
بــِــبــــيــــنـَـــمْ جــَــنــْــبـَـــشــُــو دآري يــــآ نــَــه.
 
 
 
 
 
 
اس ام اس های عاشقانه بوسه بیشتر رو در ادامه مطلب بخونید...
 
 
خدایا!خیلی ها دلمو شکستن... دیگه تحمل ندارم... شب بیا با هم بریم سراغشون... من نشونت میدم... تو ببخششون...!
 
 
خدایا...!
یادت باشه!
برای بعضی وقتا که خیلی خسته ام یه بغل محکم به من بدهکاری
 
 
 
دلم
بوس و آغوشی میخواهد که
 
نه مرد باشد و نه زن
 
" خدایا " !
 
زمین نمی آیی؟
 

 

دوستت دارم چون تنها ترین فکر تنهایی منی ، دوستت دارم چون زیباترین لحظات زندگی منی
دوستت دارم چون زیباترین رویای خواب منی ، دوستت دارم چون زیباترین خاطرات منی
دوستت دارم چون به یک نگاه ، عشق منی . . .
 
 
دوستت دارم
با هزاران واژه
روی تک دفتر عشق
به امید آنکه
تو بخوانی روزی
دفتر شعر مرا
 
اس ام اس های عاشقانه
 
شازده کوچولو گفت:
 
از کُجا بفهمم که وابسته شدم؟
 
روباه جواب داد: تا وقتی هَست نِمی فهمی...!!
 
اس ام اس های عاشقانه
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 116
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 223
  • بازدید کلی : 212,755