loading...
کلبه عاشقی
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
خدایا... 0 127 kolbeasheghi
هوش سیاه بازدید : 193 پنجشنبه 04 دی 1393 نظرات (0)

من برعکس خیلی ها:

رفــــــتارم تـــــــک نیــــــس... ✘

↙ امثالــــــم کـــــــم نــــــیس.  ..

 فــــــازم غــــــم نیــــــس... ✘

صِـــــــدام بَم نــــــیس... 

↙ کمـــــــرم خــــــــَم نـــــــیس...

 حرفــــــام ســَـــــم نیــــــس...

چشـــــمام نـــــــَم نــــــیس... 

↙ مـــــــن خـــــاص نیســــــــتم...

آس و پــــــاس نیســــــــتم...

دنبــــــال مخاطـــــــب خاص نیســــــــتم... 

 ↙ عاشـــــِق یاس نیســـــــتم...

 برای هیچکــــــــس لاستیـــــــــک زاپاس نیستـــــــَم... 

من عقـــــــــده ای و بی احسْْــاس نیســـــــــــتم

 بازم بگممممم؟؟؟؟؟ 

↙ آقا من برعکـــــــــسه خیلـــــــــــی ها،☜ یــــــــه آدم عادی و معمـــــــــــولی ام...

دوس دارم خودم باشم... 

 ↙ خوشم نــــــــمیاد از اونایــے که خودشـــــونو بــــــالاتر وبهتــــــــــر از بقیــــــه میبیــــــنن... 

ســــــاده باش...

خـــــــــودت باش...

 همیـــــــــــن...☞

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 116
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 206
  • بازدید کلی : 212,738