loading...
کلبه عاشقی
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
خدایا... 0 127 kolbeasheghi
هوش سیاه بازدید : 37 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

 

You're my Prince Charming                      شما شاهزاده جذاب من هستید.

You've got what I need                            شما همون کسی هستی که دوست دارم

I'm crazy about you                                 من دیوونه ی تو هستم

You're my everything                              شما همه چیز من هستید

I can't bear to be apart from you              نمیتونم تحمل کنم ازت دور باشم

You're my darling                                   تو عزیزدل منی

You're my other half                               تو قسمتی از وجود منی

You're my goddess                                 شما الهه ی من هستید

I can't live without you                           نمتونم بدون تو زندگی کنم

I worship you                                       میپرستمت

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 116
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 256
  • بازدید سال : 444
  • بازدید کلی : 212,976